Tuotteet

Phantom on Bollén kaikkien aikojen paras linssi, joka ei häviä kilpailijoidensa huippulinsseille. Phantom on kolmen ominaisuuden kompinaatio: Laadukas trivex-linssimateriaali, tummuva photochromic-teknologia sekä kontrastia parantava suodatin. Lue lisää täältä.

Linssissä voi olla polarisoiva lisäominaisuus. Tällöin linssi poistaa vaakaheijasteita pinnoilta. Esimerkiksi vesillä liikuttaessa ehdoton ominaisuus, kun polarisoiva linssi poistaa heijasteet veden pinnalta ja näet helpommin veden alla lymyilevät rantakivet. Omiaan myös autoilussa: Tiedätkö tilanteen, kun sateen jälkeen alkaa paistaa aurinko ja sen heijastus märästä asfaltista suorastaan sokaisee silmät? Polarisointi vaimentaa tämän heijastuksen. Lue lisää täältä.

Kaikilla tuotteilla on 2 vuoden takuu, joka kattaa materiaali- ja valmistusvirheet. Takuutapauksen sattuessa ole meihin yhteydessä, ja ratkaisemme asian pikimmiten. Useimmissa tapauksissa voimme ratkaista asian nopeasti valokuvien perusteella. Korjaamme tuotteen tai vaihdamme sen uuteen.

Kirjoitamme blogiin uusista tuotteista ja niiden käytöstä eri lajeissa. Myös valmistajien sivuilta löytyy
lisätietoa, ja me autamme mielellämme myös chatissa, sähköpostissa tai puhelimitse.
Liity uutiskirjeemme tilaajaksi, niin saat tiedot uutuuksista suoraan sähköpostiisi!

Pyrimme varmistamaan varaosien saatavuuden, jotta tuotteemme olisivat mahdollisimman pitkäikäisiä.
Varaosien saatavuus vaihtelee mallikohtaisesti. Kysy!

Annamme vinkkejä aurinkolasien valintaan blogissamme:
Miten valita aurinkolasit?

Useimmat aurinkolasimme on saatavilla myös omilla voimakkuuksilla. Parhaan lopputuloksen takaamiseksi tarvitaan kuitenkin optikkoa, ja siksi ohjaamme teidät mielellämme optikkoliikkeeseen asiantuntevan palvelun äärelle. Etusi kannalta parasta on, että tilaat koko paketin kivijalasta (ei siis kannata tilata meiltä ensin laseja ja sitten viedä niitä linssitettäväksi liikkeeseen). Katso kotipaikkakuntasi jälleenmyyjät maahantuojan verkkosivulta ja vieraile myymälässä! https://neonsun.fi/jalleenmyyjat/.

Tilaaminen

Kurkkaa sähköpostiasi hetken kuluttua uudelleen ja tarkista myös roskapostikansio. Jos vahvistusta ei siltikään kuulu, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin varmistamme asian.

Verkkokauppa on suojattu erittäin luotettavilla Secure Socket Layer (SSL) ja AES-256 -järjestelmillä.

Maksunvälittäjänä toimii Checkout, joka on sinulle turvallinen maksutapa. Checkoutilla on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Toimitus

Normaali toimitusaika on noin 2-3 työpäivää. Jos tuotetta ei löydy suoraan varastostamme, verkkokauppamme ehdottaa tekemään ennakkotilauksen. Tällöin ilmoitamme toimitusajan sinulle sähköpostitse. Voit myös tiedustella toimitusaikaa meiltä ennen ostopäätöstä.

Toimitamme tilauksen lähimpään Postin toimipisteeseen. Vaihtoehtoisesti voit valita maksullisen kotipaketin.

Kun tilaus on pakattu varastollamme, saat sähköpostiisi Postin automaattisen ennakkoilmoituksen. Mukana on linkki, josta voit seurata paketin etenemistä.

Posti toimittaa tilauksesi automaattisesti lähimpään Postin palvelupisteeseen. (Suuren pakettimäärän vuoksi osa paketeista saatetaan ohjata muualle kuin lähimpään noutopisteeseen, jotta ne ovat pikaisesti noudettavissa.)

Jos haluat noutaa lähetyksesi toisesta pisteestä, ilmoita siitä tilausta tehdessäsi lisätietoja kentässä.Toimitusosoite on mahdollista muuttaa myös paketin ollessa jo matkalla, muutoksesta peritään Postin hinnaston mukainen palvelumaksu.

Seurasitko Postin pakettien seurannassa lähetystäsi, mutta se ilmoittaa, ettei lähetystunnuksella löydy yhtään lähetystä? Tämä johtuu todennäköisesti siitä, ettei Posti ole vielä kirjannut pakettia vastaanotetuksi. Tämä tapahtuu viimeistään yhden työpäivän sisällä ennakkoilmoituksen saapumisesta.

Palautus ja peruutus

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

 

Palauttaessasi tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Haluaisimme myös kuulla syyn palautuksellesi, jotta voimme kehittyä. Meillä asiakas vastaa palautuksen postikuluista. Tällä käytännöllä vähennämme turhia toimituksia. Palautuksesta ilmoittaminen sähköpostitse nopeuttaa asian käsittelyä.

 

Palautusosoite:

Neonsun Oy / Sporttilasit.fi

Puusepänkatu 5

13110 Hämeenlinna

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin mietitään yhdessä, mikä meni vikaan ja miten asia voidaan ratkaista. Haluamme tietenkin, että olet tyytyväinen ja iloinen asioituasi meillä. Jos kuitenkin haluat palauttaa tuotteen neuvottelematta paremmasta ratkaisusta, katso ohje tuotteen palauttamiseen.

Palautuksen saavuttua varastollemme tarkistamme tuotteen. Tämän jälkeen palautamme maksun pikimmiten, katsomme peiliin ja mietimme mitä voisimme tehdä paremmin. Maksu palautetaan joka tapauksessa viimeistään 2 viikon kuluessa palautuksen saapumisesta.

Ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Noutamatta jäänyt lähetys ei ole sama asia kuin tilauksen peruutus, mutta senhän hyvänä tyyppinä jo tiesitkin.

Asiakaspalvelu

Laita meille viestiä

asiakaspalvelu@sporttilasit.fi